2015-09-22

Igår tog jag tag i kaoset, som även kallas min garderob. Jag har, som alltid, väldigt mycket kläder på en kanske lite för liten yta och då blir det förr eller senare en väldig röra. Nu var det även dags att plocka fram lite höst/vinterkläder och lägga undan de allra somrigaste plaggen. Passade även på att rensa bort lite plagg som antingen inte passade eller som jag helt enkelt inte använder längre. Det blev en hel IKEA-kasse. Och då är det ändå långt ifrån tomt i min garderob. Koftor och stickade tröjor har jag MÄNGDER av, och det råder inte direkt någon brist på klänningar heller...
 
Så nu har jag köpstopp. Fram till nyår, drygt tre månader, får jag klara mig på de kläder jag har, och det är absolut ingen omöjlighet. De enda undantagen är strumpbyxor, kanske ett par jeans, min och mammas Stockholmsweekend och en eventuell Londonresa. Annars är det stopp. Det ska inte vara något problem hoppas jag.
 
 
#TheGoldenYear | |
Upp