2015-09-14

Nu har det gått ett tag sedan jag var på Island. Närmare en månad faktiskt, nu när jag tänker efter. Det känns fortfarande lite overkligt att jag faktiskt varit där och att jag nu har kunnat stryka en punkt på min lista. Vardagen tränger sig på med väldig fart, men jag tänker fortfarande tillbaka på mitt lilla äventyr och kan inte säga annat än att jag är oerhört nöjd! Mest nöjd är jag kanske för att jag faktiskt gjorde det, att jag faktiskt åkte dit. Det är en ganska häftig känsla att göra något som man så länge tänkt på, och under det här året hoppas jag få vara med om fler sådana upplevelser.
 
Jag har redan visat en hel del bilder, men jag tror jag måste dela med mig av ytterligare några. Det är en oerhört vacker, och annorlunda, natur på Island, så man fascineras varje gång man tar ett kliv ut genom dörren. Om ni får mersmak tycker jag absolut att ni ska åka dit, det var helt klart värt det! Och vill ni ha tips så bidrar jag gladeligen med de jag har.
 
 
#TheGoldenYear | |
Upp