TÄVLING

Här kommer ett försök till att vara rolig.

"Vill du vara lika snygg som jag? Nu har du chansen!
Det enda du behöver göra för att vinna denna fantastiska kasse, som kommer att förändra ditt liv, är att hitta på ett namn till min kära vän Provdockan. Lämna ditt tävlingsbidrag i närmaste kommentarsruta."






Även om jag försökte vara rolig stämmer det där med tävlingen. Skriv ditt namn, och ett namn-förslag till min provdocka, så kommer jag att dra en vinnare senast i morgon kväll. Kom igen nu då! Alla vill väl ha en kasse med sitt egna namn på?

Nu är tävlingen avslutad!

(Elinore, du får inte vara med. Jag har en specialkasse till dig, du får den i helgen)
Tidigare inlägg 1.0 | |
#1 - - SABINA JUHLIN:

hehe , är gärna med! :P



Namn: Sabina

provdocka: ?

#2 - - Emelie Sandin:

hej, läser din blogg :) jättebra o kul!

ja du en sån påse är ju jättefin så de vinner jag gärna.

din provdock ska såklart heta, Lisa. alla fina dockor heter väl så o jag är övertygad av att den kommer va fin i alla dina egengjorda kläder!

kram

Upp