You're the inspiration

Jag har inte bara en egen blogg, jag brukar kolla på andras bloggar också. Oftast är det bloggar som handlar om mode, dels för att det finns många sådana och dels för att det är något jag verkligen är intresserad av. Jag blir också väldigt inspirerad av olika bloggerskor, eller vad det nu heter. Jag har plockat ihop tre tjejer som jag tycker klär sig snyggt och som jag hämtar inspiration från.




Först ut, Lorena!
Hon klär sig lite så som jag vill göra. Det här flickiga, lite gulliga, men ändå inte mesigt liksom. I den här outfiten älskar jag hatten. Jag har väldigt stort huvud, så det är svårt att använda hatt, men jag tycker det är väldigt snyggt. Och den blommiga kjolen med hög midja är perfekt, och sen bryta av med lite tuffare skor. SNYGGT!

http://lorenasvensson.blogg.se/





Sen har vi Alexandra!
Hon klär sig lite tuffare, lite mer vågat, och det avundas jag henne. Ibland känner jag mig lite feg, men Alexandra verkar inte alls rädd för att bara ta på sig precis det hon känner för. Långkjolar är aldrig fel, och solbrillorna är så tuffa. MODIGT!

http://alexandrastyle.blogg.se/



Sist, men absolut inte minst, Ulrika!
Hon har lite samma kroppsform som jag och visar att det även finns hopp för lilla mig. Jeansshorts är  sommarens måste, och hög midja är bara såååå snyggt. Spets är gulligt, och armbandet är snyggt matchande. HOPPFULLT!
 
http://colorelle.blogg.se/

Hoppas nu inte att jag förolämpat någon av er tjejer, för det menar jag verkligen inte. Jag tycker det är fantastiskt hur man kan hitta inspiration hon helt vanliga, dödliga människor, och inte bara en massa kändisar.
Tidigare inlägg 1.0 | |
#1 - - www.alexandrastyle.se:

Hej där, oh vad glad jag blir, tusen tusen tack :))))



Fin blogg!



www.alexandrastyle.se

#2 - - Lorena:

MEN TACK gulliga du! vad glad jag blev =)

#3 - - Erika:

Tre grymma tjejer det där:)

#4 - - hedda:

läser alla dessa bloggar oxå!:) kram

Upp